کاربرد لوله پلی اتیلن در سیستم آتش نشانی

کاربرد لوله پلی اتیلن در سیستم آتش نشانی

لوله‌کشی سیستم آتش نشاني با توجه به حساسیت بالای ایمنی مجتمع‌های بزرگ صنعتی باید دارای مشخصات منحصربفردی باشد که این سیستم‌ها را همیشه آماده بکار نگه دارد که در زمان بروز حادثه بتواند از وقوع فاجعه‌هاي بزرگ جلوگیری نماید.

لوله‌ پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن  با داشتن مشخصات فنی عالی براي تحمل فشار‌های بالای کاری از 4 تا 25 بار ،ضدخوردگی بودن لوله و اتصالات پلی اتیلن،عدم رسوب گذاری ,لوله و اتصالات پلی اتیلن به عنوان بهترین انتخاب مجریان و کارفرمایان در طول سال‌های گذشته مطرح بوده است.  با داشتن تجارب گرانقدری که در تامین لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن پروژه‌های آتش نشاني دارد می تواند به عنوان مشاوری مجرب در این زمینه به کلیه پیمانکاران و کارفرمایان مشاوره فنی نیز ارائه دهد.

لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن در اجرای پروژه‌های بزرگ اطفاء حریق (آتش نشانی) برای تامین آب سال‌هاست که به عنوان بهترین گزینه مورد استفاده پیمانکاران و مجریان سیستم‌های آتش نشاني قرار گرفته است.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳