مزایای لوله پلی اتیلن گازرسان.

1 - سبکی وزن ، مقاومت در برابر ضربه و امکان حلقه نمودن لوله های تا سایز 125 میلی متر در طولهای تا 600 متر،موجب شده تا حمل و نقل این محصولات بسیار آسان گردد.

2 - مقاومت در برابر تابش اشعه مخرب خورشیدی (اشعه UV ) از دیگر خصوصیات این محصول است.

3 - قابلیت جوشکاری لوله به لوله و استفاده از رابط های پلی اتیلن و اتصالات فلنچی ، باعث سهولت و سرعت زیاد در نصب و راه اندازی این خطوط لوله می گردد.

4 - به علت خاصیت الاستیسیته می توان این لوله ها را در خارج ترانشه (کانال حفر شده) به هم متصل نمود و بدون ایجاد شکست در لوله و نقطه جوش، آن را به داخل ترانشه منتقل نمود.

5 - قابلیت انعطاف پذیری این لوله ها، امکان استفاده در زمین های ناهموار و ایجاد خمهای مجاز در آن را به کاربران داده است .(شعاع مجاز خم 20 برابر قطر اسمی لوله است)

6 - مقاومت عالی در برابر فشارهای ناشی از زمین لرزه و رانش زمین به خصوص در سطح زیر دریا که امکان حرکت لایه های زمین بیشتر می باشد ، از دیگر مزایای این لوله هاست.

7 - بر  خلاف سایر لوله های انتقال سیالات که ظرفیت انتقال مواد در آن به مرور زمان و به دلیل خوردگی ، رسوبات، نشست پذیری و سایر علل کاهش می یابند ، لوله های پلی اتیلن با سطحی فوق العاده صیقلی حداقل مقاومت را در برابر عبور مایعات از خود بروز داده و باعث یکنواختی و ثابت بودن میزان جریان سیال در تمامی طول عمر لوله خواهد شد.

8 - مقاومت در برابر خوردگی ، سائیدگی ، پوسیدگی ، سیالات شیمیایی و عدم جذب آب از دیگر خصوصیات این لوله ها می باشد.

9 - حک تمامی خصوصیات و مشخصات لوله بر روی بدنه آن ، به صورت خوانا و کم عمق ، ردیابی آن را پس از سالها و در فاصله طول عمر این محصول، همواره سهل و آسان نموده است.

10 - هزینه بسیار پایین در نصب و راه اندازی و نگهداری خطوط لوله پلی اتیلن از دیگر مزایای استفاده از این محصولات می باشد.

لوله های پلی اتیلن تک جداره در سایزهای 16 الی 630 میلی متر و در رده های فشاری از 2.5 الی 20 اتمسفر بر اساس معیارهای استاندارد ملی و بین المللی تولید می شود.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳