مزایای لوله پلیکا (پولیکا) :

مزایای لوله پلیکا (پولیکا)  :

مقاومت در برابر خوردگی : لوله پلیکا غیر رسانا است و نسبت به فعل و انفعالات الکتروشیمیایی ناشی از اسیدها و نمک‌هایی که باعث خوردگی فلزات می‌شوند مقاوم است. این مشخصه در داخل و خارج لوله پلیکا ( لوله پولیکا ) وجود دارد. در نتیجه لوله در جاهایی که خاک مهاجم است کاربرد دارد.

مقاومت شیمیایی : لوله پلیکا در برابر طیف وسیعی از مواد شیمیایی حداکثر تا دمای 140 درجه فارنهایت مقاومت خود را به نمایش می‌گذارد و همچنین در برابر مواد شیمیایی ای که معمولا در منازل پیدا یا استفاده می‌شوند مقاوم است.

مقاوت نسبت به وزن، سبک بودن : لوله پلیکا پیشرف شگرفی در کاهش وزن لوله داشته و این از نظر ایمنی بسیار مهم است. این لوله‌ها مصدومیت کارگر را به شدت کاهش می‌دهد.

انعطاف پذیری : مقاومت لوله پلیکا نسبت به شکستگی یک ویژگی بسیار مهم است. در حالیکه لوله پلیکا (پولیکا ) از ترکیب مواد پی وی سی خشک ( U-PVC ) ساخته شده تحمل فشار بدون اینکه دچار شکستگی شود را دارد.

مقاومت در برابر ضربه : در شرایط عادی لوله پلیکا ( پولیکا ) به نسبت لوله‌های ساخته شده از خاک رس بتن و بسیاری دیگر از مواد مرسوم مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد.

ضریب اصطکاک : لوله pvc با دیواره های صاف تری که دارد باعث کاهش اصطکاک سیال و مقاومت در برابر جریان می شود.

کیفیت آب : لوله پلیکا هیچ تاثیر منفی ای روی کیفیت آب نمی‌گذارد.

عایق حرارتی : لوله پلیکا رسانایی حرارتی کمتری نسبت به لوله‌های قدیمی تر دارد. این باعث می‌شود که لوله پلیکا برای بسیاری از پروژه‌های عایق حرارتی مناسب و مطلوب باشد.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳