لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله پلي‌ اتيلن در بسياري از كشورها، نظير انگلستان، آلمان و اتريش و روسيه مورد توجه قرار گرفته و در ايران نیز در تمام شهرها و روستاها که به تازگي گاز‌رساني‌ مي شوند، تمامی خطوط از لوله پلي‌ اتيلن می باشد.

لوله های پلی اتیلن سازگاری بالایی با شرايط بحراني از قبیل (دماي بالا، دماي پايين و فشار بالا) دارند، به همین دلیل اين لوله های پلی اتیلن در انتقال LPG نيز كاربرد يافته اند. شركت بريتيش گاز به دستاورد جديدي در مورد استفاده از لوله‌های پلی اتیلن رسيده است و آن بازسازي و نوسازي لوله‌هاي انتقال گاز با استفاده از مواد پلي‌اتيلن مي‌باشد. در اين روش لوله‌هاي پلي‌اتيلن در درون لوله‌هاي فولادي نصب مي‌شوند و در واقع لاية بيروني از جنس فولاد مي‌باشد .اين امر باعث كاهش هزينه‌هاي بازسازي شده و همچنين تحمل لوله را در برابر فشار افزايش مي‌دهد.

لوله پلي اتيلن در چند دهه اخير، انقلابي جديد در صنعت گازرساني شهري به به وجود آورده است. لوله هاي پلي اتيلن در مقياس محدود، از اوايل دهه 1960 براي گازرساني به منازل در كشورهاي پيشرفته مورد استفاده قرار‌ گرفته بود. اما امروزه به خاطر پيشرفت در زمينه ساخت مواد پلي اتيلن، استفاده از اين نوع لوله‌ها گسترش چشمگيري يافته که می‌تواند دلیل معتبری بر کیفیت و قابل اطمینان بودن لوله پلی اتیلن و اتصالات پلی‌ اتیلن باشد . امروزه بیش از 90 ٪ از لوله‌های نصب شده برای توزیع صنعت گاز طبیعی در آمریکا و کانادا از لوله‌های پلاستیکی استفاده شده که 99 درصد از آنها لوله پلی‌اتیلن می‌باشد.
لوله پلی اتیلن گازرسانی

با توجه به مزيت‌هاي ذكر شده و گسترش روزافزون شبكه گازرساني، مي‌توان استفاده وسيع‌تري از اين لوله‌ها را در صنعت گازرساني شهري شاهد بود. اين در صورتي است كه هنوز در بسياري از شهر‌هاي كشور از اين تكنولوژي استفاده چنداني ندارند. استفاده از اين قبيل لوله‌ها علاوه بر برخورداري از مزاياي آن، باعث مي‌شود تا سرمايه‌گذاران تشويق به سرمايه‌گذاري در ساخت محصولات پلی اتیلن شوند. همچنين با ايجاد ارزش افزوده در اين صنعت، امكان استفاده از طيف وسيع نيروهاي داخلي در بازار كار آن ايجاد مي‌شود. اميد است در آينده، شاهد به‌كارگيري بيشتر اين تكنولوژي در شبكه گازرساني شهري كشور عزیزمان باشيم.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳