لوله پلی اتیلن و لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک

لوله پلی اتیلن

 روند رو به رشد استفاده از مواد پلاستيکي و بطور خاص پلی اتيلن در صنعت مرهون خواص و مشخصات اين مواد و کاربردهاي آن مي باشد که باعث شده است در مدت زمان کوتاهي که از عمر آن مي گذرد از پيشرفت چشمگيري در توليد و ميزان کاريري در صنايع مختلف را شاهد باشد.

در پنجاه سال گذشته اين صنعت با پيشرفت هائي که در زمينه توليد انواع لوله های پلی اتیلن و اتصالات پلی اتیلن نموده است خود را به عنوان جايگزين مناسبي برای لوله هاي فلزي , PVC , GRP و چدني مطرح نموده است و توانسته است در اکثر موارد به عنوان جايگزين اين قبيل لوله ها خود را مطرح نمايد. مديران پروژه هاي اجرائي در اکثر مواقع راضي شده اند که اين جايگزيني را بپذيرند. استحکام و دوام و روش نصب آسان لوله پلی اتیلن و اتصالات پلي اتيلن در اين تصميم گيري بسيار موثر بوده است.
امروزه سيستم هاي لوله کشی پلی اتیلن  در اکثر پروژه هاي سیستم های آتـش نشانی، پروژه های فشار قوي انتقال آب و سيستم هاي انتقال فاضلاب های شهری و صنعتی و همينطور انتقال گاز طبيعي در محيط هاي صنعتي و شيميائي و يا پروژه هاي مخابراتي و کاورينگ کابل مورد استفاده پروژه هاي بزرگ قرار دارد.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳