لوله پلی اتیلن فاضلابی 200 میلیمتر

لوله های پلی اتیلن فاضلابی اکثرا با فشار کاری 4at (اتمسفر) تولید شده وبا مهر استاندارد ودارای 10سال بیمه وضمانت هستند لوله های پلی اتیلن فاضلابی ساختمان تا سایز 160 میلیمتر (6”اینچ ) تولید شده و از طریق جوش لب به لب (لوله به لوله یا لوله به اتصالات جوشی ) به یکدیگر وصل می شوند و برای مصارف فاضلاب شهری و صنعتی تا سایز 1200 میلیمتر (48”اینچ) قابل ساخت هستند . لوله پلی اتیلن فاضلابی نه تنها به صورت شاخه ای وبه طول شاخه های 6 متری و 12متری بنا به خواسته مشتریان تولید وعرضه می شود.
لوله‌های پلی‌اتیلن  با توجه به عدم خوردگی و عدم رسوب گذاری می‌تواند هزینه‌های اجرا و تعمیر و نگهداری تاسیسات شهری را بسیار کاهش دهد و از این نظر با توجه به طول عمر طولانی بشتر از 50 سال مدیران اجرائی را برای استفاده از این جنس لوله‌ها ترغیب می‌نماید .توجه به مزایای بسیار قابل توجه این نوع لوله‌ها باعث شده است مدیران و مجریان پروژه‌های آبرسانی  را به عنوان جایگزین لوله‌های فلزی و بتنی قرار دهند .لوله‌های پلی‌اتیلن با توجه به اینکه مورد تهاجم میکرو ارگانیک‌ها قرار نمی‌گیرند حتی در سیستم‌های آب شرب نیز بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳