لوله و اتصالات پلی اتیلن دارای مزایای بی‎شماری از جمله

لوله و اتصالات پلی اتیلن دارای مزایای بی‎شماری از جمله استحکام در مقابل گازهای شیمیایی، صرفه جویی در هزینه‌های اجرایی، عمر طولانی و بادوام، تولید با تکنولوژی نوین و با کیفیت عالی می باشند.

امروزه لوله و اتصالات‌های پلی اتیلن جایگاه خوبی را در حوزه شبکه‌های انتقال آب و گاز و ... یافته است. استفاده از پلی اتیلن در مواردی که قطر لوله کمتر از ۳۰۰ میلیمتر باشد به خوبی قابل مشاهده است، چنانکه کارفرمایان و مهندسین پروژه‌ها اغلب بر این نظرند که لوله‌ و اتصالات پلی اتیلن در مقایسه با سایر لوله‎ها بهترین انتخاب  می‎باشند. لازم به ذکر است که در صورت نیاز به لوله‌های با سایز بالا، لوله و اتصالات پلی اتیلن گزینه مناسبی به شمار نمی روند و لوله‌های چدن داکتیل، به لحاظ صرفه اقتصادی مناسب‎تر هستند.
•    لوله و اتصالات دو جداره و تک جداره
لوله و اتصالات‌های پلی اتیلن از لحاظ ساختار به دو نوع تقسیم‌ می‌شوند:
1-    لوله‌های پلی اتیلن تک جداره
2-     لوله‌های پلی اتیلن دو جداره
لوله‌ و اتصالات پلی اتیلنی دوجداره دارای کاربرد‎های گوناگون و متنوعی  می‎باشند که از جمله آنها  می‎توان به چند مورد را بیان کرد؛ استفاده برای خطوط انتقال فاضلاب، ایجاد معابر غیرهم‎سطح زمین، ساخت پل، ساخت مخازن نگهداری مواد شیمیایی و تانک‎های سپتیک، آبگیرها و آبریز‎های درون دریا، ترمیم خطوط انتقال فاضلاب قدیمی و ... .
از جمله خواص لوله و اتصالات پلی اتیلن دو جداره  می‎توان به مواردی همچون مقاوم بودن در مقابل حلال‌ها و گازهای شیمیایی، عدم نیاز به ماشین آلات سنگین برای حمل و نقل، صرفه جویی در هزینه‌های اجرایی، عدم گرفتگی لوله در اثر رسوبات، تولید با تکنولوژی نوین و با کیفیت عالی اشاره نمود.
لوله و اتصالات تک جداره پلی اتیلن نیز یکی از پرکاربردترین انواع لوله‌ها برای تأسیسات شهری و خطوط انتقال آب به شمار  می‎روند. این لوله‌ها نیز از خواص و امتیاراتی همچون؛ وزن پایین و سهولت در حمل و نقل، مقاوم در برابر حرارت تا 80 درجه سانتیگراد، سهولت نصب، مقاوم در مقابل فشار بالا، قابلیت روش های متعدد اتصال، مستحکم در مقابل تأثیر اشعه آفتاب و ...  برخوردار هستند.
•    مزایای لوله و اتصالات پلی اتیلن
بطور کلی مزایا و امتیارات لوله و اتصالات پلی اتیلن را  می‎توان در چندین مورد خلاصه نمود:
-    انعطاف‌پذیری بالا و سهولت در اتصال میان لوله‌ها
-    مقاوم در مقابل پوسیدگی، زنگ زدگی و خوردگی در اثر مواد شیمیایی
-    عمر طولانی، بادوام و در نتیجه کاهش هزینه‌ها
-    ضریب اصطکاک پایین و ثابت بودن آن در طول کار
-    قیمت مناسب
-    یکنواختی ضخامت جداره و همچنین سطح صاف و صیقلی لوله‌ها
-    قابلیت انعطاف در مقابل سرما شدید
-    و ...
•    معایب پلی اتیلن
با وجود تمامی مزایایی که برای لوله و اتصالات پلی اتیلن وجود دارد اما فارغ از عیب نیستند از جمله؛ امکان اکسیداسیون شدن و مقاومت کم در مقابل خراشیدگی معایب لوله و اتصالات پلی اتیلن به شمار  می‎رود

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳