لوله دوجداره کاروگیت , لوله پلی اتیلن کاروگیت , لوله کروگیت , لوله دوجداره , لوله کنگره‌ای و ...

لوله دوجداره کاروگیت , لوله پلی اتیلن کاروگیت , لوله کروگیت , لوله دوجداره , لوله کنگره‌ای و ..... همگی نام لوله‌ای است که از دو لایه پلی اتیلن تشکیل شده است , لایه داخلی کاملا صیقلی و لایه بیرونی کنگره‌ای و موج دار است که این فرم و حالت هندسی باعث ایجاد مقاومت بسیار بالایی در جهت تحمل کلیه فشارهای سطحی و زیر سطحی, اعم از  بار زنده و مرده را در زیر سطح زمین متحمل میشود . لوله‌های دوجداره کاروگیت در سه بخش فشاری دسته بندی میگردند (منظور از فشار ،فشار بار خارجی است) که به ترتیب عبارتند از ۱۶ -۳۱٫۵ -۶۴  کیلونیوتن که هرکدام مصرف خاصی به لحاظ نوع سطح خاک فشار بار سطحی و زیر سطحی دارند .
لوله‌های پلی اتیلنی دوجداره کاروگیت تحمل بالایی را به جهت حجم خاک و مقاومت حلقوی دارند و فشار داخلی این لوله‌ها معمولا 2 یا 4 بار می‌باشد و این لوله‌ها را نمی‌توان در شبکه‌های تحت فشار استفاده نمود. جهت اتصال این لوله‌های کاروگیت از کوپلر و واشر و یا جوش اکسترودر استفاده می‌شود.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳