درمورد فیلتر دیسکی چه میدانید؟

برای جداسازی و تصفیه آب جهت مصرف در کشاورزی و یا صنعت، از فیلترهای مختلفی استفاده می‌شود. معمولاً ذرات ریزتر معلق در آب بوسیله فیلتر دیسکی جدا می‌گردند. بسته به نوع مصرف، سایز و مدل فیلترها می‌تواند متفاوت باشد. فیلتر دیسکی جیمتن در سایزهای ۲ و ۳ اینچ عرضه می‌شود.

جدی‌ترین مسأله در نگهداری سیستم‌های آبیاری قطره‌ای مسدود شدن قطره‌چکان است. روزنه‌های قطره‌چکان در مقایسه با نازل آبپاش‌ها بسیار کوچک‌ترند و خطر انسداد و گرفتگی آن‌ها به واسطه مواد معلق آب و حتی باکتری‌های موجود در آن وجود دارد. گرفتگی قطره‌چکان‌ها باعث می‌شود که آب به درستی به گیاه نرسد و خسارات زیادی به محصولات وارد شود. به همین جهت استفاده از سیستم فیلتراسیون در آبیاری قطره‌ای واجب است.

فیلترهای دیسکی در رنج‌های ۱۰۰، ۱۳۰ و ۱۵۰ میکرون مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته در برخی موارد خاص از انواع ۲۵ میکرون نیز استفاده می‌شود. هر چقدر این عدد پایین‌تر باشد، قدرت تصفیه‌کنندگی فیلتر دیسکی بیشتر است. در واقع ذرات کوچکتری را فیلتر می‌کند.

 

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳