اهمیت اتصالات کاروگیت دوجداره لوله پلی اتیلن

اهمیت تنوع اتصالات و کیفیت آنها کماکانسه راهی دوجداره کاروگیت بیش از لوله ها بوده، چه بسا که براساس آمار بیش از 85% از مشکلات بخش انتقال سیال در اتصالات بدون کیفیت و کاربرد نا صحیح گزارش میگردد.

اتصالات همگن و متنوع، سبب تضمین اجرای طرح با کیفیت را شامل میشود.

عدم مقاومت کافی و آببندی لازمه در لوله و اتصالات، سبب نشت فاضلاب و آلودگی محیط زیست و نفوذ ریشه گیاهان به داخل شبکه و نهایتاً انسداد مسیر میگردد، در مناطقی که دارای سطح آب زیرزمینی بالا میباشد، نفوذ آب به داخل شبکه انتقال فاضلابسراهی دوجداره 45 درجه کاروگیت باعث افزایش مقدار سیال و نتیجتاً ساخت تصفیه خانه های با ظرفیت بالاتر را در بر دارد.

شرکت پارس اتیلن کیش با توجه به سوابق خود، همچنان در تولید و ساخت اتصالات با کیفیت پیشگام بوده و افتخار می کند طرحهای تولیدی این شرکت الگویی برای دیگر تولید کنندگان بوده است. اکنون با ارائه انواع اتصال با قالبها و ماشین آلات روز دنیا در جهت این بخش گام برداشته ایم.

اتصالات دوجداره به دسته کلی تقسیم چهارراهی دوجداره کاروگیتمیشود اتصالات دوجداره کاروگیت سفارشی (Fabricated) و اتصالات لوله‌های دوجداره کاروگیت مخصوص فاضلاب تقسیم میشود که در زیر به مشخصات آنها پرداخته‌ایم.

نصب آسان,مقاومت در برابر نیروهای فشارکی و خوردگی ,وزن سبک و کاهش هزینه‌های خرید و نصب اتصالات دوجداره پلی اتیلن و دوام و زمان کارکرد طولانی این نوع اتصالات باعث استقبال از این نوع اتصالات در پروژه های فاضلاب شده است. تنوع اتصالات دوجداره پلی اتیلن باعث تسریع در اجرای پروژه های فاضلاب و افزایش کیفیت اجرای آن شده است.

مجموعه لوله پلی اتیلن تهران پلاستیک شمس با کادر فنی و مجرب  ، ارائه کننده مشاوره شما مخاطبان گرامی قبل خرید می باشد با ما تماس بگیرید

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۰

۰۲۱۶۶۲۵۹۵۴۲

۰۹۱۲۶۳۶۳۵۱۳